План роботи вихователя дитячого садка Маслюк М.В. на час карантину з 7. 09. 2020 р.
07.09.2020р.
І. Самоосвіта.
1.Опрацювання журналу "Дошкільна освіта"
ІІ.Робота з дітьми.
1. Мовленнєвий розвиток: «Осінь – золота пора».
Пісня: "Осінь, осінь по землі крокує".
2. Рухливі ігри для заняття на майданчику.
Руханка для дітей - ГУСІ ПОТЯГУСІ
3. Вірші про дитячий садочок.
Дитсадок - веселий дім.
Тут робота є усім.
Тут майструють,
Тут будують.
Лисові хвоста малюють,
З пластиліну ліплять вовка.
Швидко шиють нитка й голка,
А тому батьки і мами,
І сестрички із братами,
І бабусі, й дідусі –
Дитсадочок люблять всі
(П. Король)
Здрастуй, хлопчику маленький!
Йди в кімнату, ручку дай.
Хоч у нас ти і новенький –
Не соромсь, за стіл сідай.
Будеш снідати із нами:
Ось оладки, осьде чай.
Плачеш? Хочеться до мами?
Ой, не треба, не скучай!
В нас ведмедик є і м'ячик.
Коник он стоїть в кутку...
Подивись: ніхто не плаче
У дитячому садку.
(М. Познанська)
Вихователька
Хто, як квочка із курчатами,
В дитсадку щодня з малятами?
Хто їх пильно доглядає,
Няньчить, пестить, розважає,
Вчить співати й малювати,
Рахувати і читати?
Ласку дітям всю до крапельки
Подарує вихователька.
Т. Лисенко
До садочка
До дитячого садочка
Йдуть веселі діточки,
Будуть вчитися ліпити,
Малюватимуть хатки.
Зроблять квіти до віночка,
Вивчать віршики, пісні.
А казки такі почують,
Що розкажуть і мені…
Катерина Перелісна
Добрий день, наш дитсадок!
Добрий день, наш дитсадок!
Ти – як справжній теремок!
Швидше двері відчиняй,
Вірних друзів зустрічай!
Ю. Михайличенко
В ігровому куточку
В нашій групі для малят
Гарні шафи стоять в ряд
А у шафах на полицях
іграшок, як у крамниці.
Ляльки, ведмедик, візочок, машини,
Меблі і посуд є неодмінно.
Наші малята весело грають,
А після гри їх на місце складають.
Н. Бевз
Пам'ятка про коронавірус.
ІV.Практична робота.
08.09.2020р.
І.Самоосвіта.
1.Підібр та систематизаці методичної літератури та наочного матеріалу з питань: «Співпраця «педагог – дитина – сім’я»»
1.Малюнки із зображенням овочів та фруктів, для того, щоб діти могли визначити, що росте на городі, а що у садку.
2. Підготовка дітей до проведення практичної роботи «Осіннє дерево».Аплікація.
ІІІ.Робота з батьками.
Опрацювання статті "Як навчити дитину прибирати за собою"
ІV.Практична робота .
Виготовлення аплікації "Осіннє дерево"
9.09.2020р.
І.Самоосвіта.
ІІ.Робота з дітьми.
1. Перегляд відео "Ходить гарбуз по городу"
2.Математине завдання: геометричні фігури:
Назвіть геометричні фігури та вкажіть їх колір.
10. 09. 2020р.
І.Самоосвіта.
Підібр та систематизація методичної літератури з питання: «Інноваційні технології для розвитку екологічної компетентності дошкільників»
ІІ.Робота з дітьми.
1. Зіграти гру за посиланням "П'ять відмінностей"
ІІІ. Робота з батьками.
«Роль сім'ї у вихованні дитини».
Сім’я – той основний осередок, де відбувається формування особистості дитини. Вплив сім’ї на дитину унікальний, а багато в чому й незамінний. У колі рідних, особистість формується в природних умовах, У складний час існування нашого суспільства з особливою силою виявляється об’єднуюча роль міцної сім’ї для повноцінного виховання дітей. Відчуття любові батьків і дітей є важливим чинником для збереження моральних цінностей у дитини.
У створеній В. Сухомлинським системі виховання стосунків між собою і колективом важливе місце займає спільна діяльність сім’ї та садочку. Сім’я з її взаєминами між дітьми і батьками - перша школа інтелектуального, морального, естетичного і фізичного виховання. Батько, мати, старші брати і сестри, дідусь і бабуся - перші вихователі дітей у дошкільному віці. Духовне і морально-естетичне багатство сімейного життя - найголовніша умова успішного виховання дитини і в домашніх умовах, і в дитячому садочку.
На думку В. Сухомлинського,сімейне виховання не тільки дає змогу добре виховати молоде покоління, а й одночасно дуже важлива умова вдосконалювання морального обличчя сім’ї, батька і матері. “Без виховання дітей, без активної участі батька і матері в їхньому житті , без постійного духовного спілкування і взаємного духовного збагачення дорослих і дітей неможлива сама сім’я як первинний осередок суспільства, неможливий садочок, як найважливіший навчально-виховний заклад і неможливий прогрес суспільства”.
ІV. Практична робота.
Зробити поробку з природнього матеріалу до свята осені «Фантазії Феї осені».
11. 09. 2020р.
І.Самоосвіта.
1.Опрацювати матеріали з інтернет – ресурсів для інтегрованих занять.
2. Виготовити роздатковий матеріал для «Розв’язування задач».
Матеріал: оправа окулярів без скла або саморобна маска з паперу.
Немає коментарів:
Дописати коментар