Дистанційне навчання

 План роботи вихователя дитячого садка Маслюк М.В. на час карантину  з 7. 09. 2020 р.

 07.09.2020р.

І. Самоосвіта.

1.Опрацювання журналу "Дошкільна освіта"

ІІ.Робота з дітьми.

 1.  Мовленнєвий розвиток: «Осінь – золота пора».

   Пісня: "Осінь, осінь по землі крокує".

 2.  Рухливі ігри для заняття на майданчику.  

     Руханка для дітей - ГУСІ ПОТЯГУСІ

 3. Вірші про дитячий садочок.

Дитсадок - веселий дім.
Тут робота є усім.
Тут майструють,
Тут будують.
Лисові хвоста малюють,
З пластиліну ліплять вовка.
Швидко шиють нитка й голка,
А тому батьки і мами,
І сестрички із братами,
І бабусі, й дідусі –
Дитсадочок люблять всі
(П. Король)

Здрастуй, хлопчику маленький!
Йди в кімнату, ручку дай.
Хоч у нас ти і новенький –
Не соромсь, за стіл сідай.
Будеш снідати із нами:
Ось оладки, осьде чай.
Плачеш? Хочеться до мами?
Ой, не треба, не скучай!
В нас ведмедик є і м'ячик.
Коник он стоїть в кутку...
Подивись: ніхто не плаче
У дитячому садку.
(М. Познанська)

Вихователька
Хто, як квочка із курчатами,
В дитсадку щодня з малятами?
Хто їх пильно доглядає,
Няньчить, пестить, розважає,
Вчить співати й малювати,
Рахувати і читати?
Ласку дітям всю до крапельки
Подарує вихователька.
Т. Лисенко
До садочка
До дитячого садочка
Йдуть веселі діточки,
Будуть вчитися ліпити,
Малюватимуть хатки.
Зроблять квіти до віночка,
Вивчать віршики, пісні.
А казки такі почують,
Що розкажуть і мені…
Катерина Перелісна
Добрий день, наш дитсадок!
Добрий день, наш дитсадок!
Ти – як справжній теремок!
Швидше двері відчиняй,
Вірних друзів зустрічай!
Ю. Михайличенко
В ігровому куточку
В нашій групі для малят
Гарні шафи стоять в ряд
А у шафах на полицях
іграшок, як у крамниці.
Ляльки, ведмедик, візочок, машини,
Меблі і посуд є неодмінно.
Наші малята весело грають,
А після гри їх на місце складають.
Н. Бевз

ІІІ. Робота з батьками.

Пам'ятка про коронавірус.




ІV.Практична робота.

1.Намалювати осінній листочок.

08.09.2020р.

І.Самоосвіта.

1.Підібр та систематизаці методичної літератури та наочного матеріалу з питань: «Співпраця «педагог – дитина – сім’я»»

ІІ.Робота з дітьми.

 1.Малюнки із зображенням овочів та фруктів, для того, щоб діти могли визначити, що росте на городі, а що у садку.    



 2.  Підготовка дітей до проведення практичної роботи «Осіннє дерево».Аплікація.


ІІІ.Робота з батьками.

Опрацювання статті "Як навчити дитину прибирати за собою"

ІV.Практична робота .

Виготовлення аплікації "Осіннє дерево"


9.09.2020р.

І.Самоосвіта.

Розробити методичні рекомендації щодо використаня мнемотехніки для розвитку мовлення дітей дошкільного віку .

 ІІ.Робота з дітьми. 

  1. Перегляд відео "Ходить гарбуз по городу"

2.Математине завдання: геометричні фігури:

Назвіть геометричні фігури та вкажіть їх колір.

 

ІІІ.Робота з батьками.
Ознаомлення з статтею " Профілактика сколіозу у дітей ."

ІV. Практична робота.
Підготувати композицію "Дари осені" своїми руками.

 

10. 09. 2020р.

І.Самоосвіта.

Підібр та систематизація методичної літератури  з питання: «Інноваційні технології для розвитку екологічної компетентності дошкільників»

ІІ.Робота з дітьми. 

 1. Зіграти гру за посиланням "П'ять відмінностей"

  ІІІ. Робота з батьками.

                     «Роль сім'ї у вихованні дитини».

 Сім’я – той основний осередок, де відбувається формування особистості дитини. Вплив сім’ї на дитину  унікальний, а багато в чому й незамінний. У колі рідних, особистість формується в природних умовах, У складний час існування нашого суспільства з особливою силою виявляється об’єднуюча роль міцної сім’ї для повноцінного виховання дітей. Відчуття любові батьків і дітей є важливим чинником для збереження моральних цінностей у дитини.

У створеній В. Сухомлинським системі виховання стосунків між собою і колективом важливе місце займає спільна діяльність сім’ї та садочку. Сім’я з її взаєминами між дітьми і батьками - перша школа інтелектуального, морального, естетичного і фізичного виховання. Батько, мати, старші брати і сестри, дідусь і бабуся - перші вихователі дітей у дошкільному віці. Духовне і морально-естетичне багатство сімейного життя - найголовніша умова успішного виховання дитини і в домашніх умовах, і в дитячому садочку. 

На думку В. Сухомлинського,сімейне виховання не тільки дає змогу добре виховати молоде покоління, а й одночасно дуже важлива умова вдосконалювання морального обличчя сім’ї, батька і матері. “Без виховання дітей, без активної участі батька і матері в їхньому житті , без постійного духовного спілкування і взаємного духовного збагачення дорослих і дітей неможлива сама сім’я як первинний осередок суспільства, неможливий садочок, як найважливіший навчально-виховний заклад і неможливий прогрес суспільства”.

ІV. Практична робота.

Зробити поробку з природнього матеріалу до свята осені «Фантазії Феї осені».


11. 09. 2020р.

І.Самоосвіта.

1.Опрацювати матеріали з інтернет – ресурсів для інтегрованих занять.

2. Виготовити роздатковий матеріал для  «Розвязування задач».  

ІІ.Робота з дітьми.
1.Онлайн робота в додатку Viber.

ІІІ.Робота з батьками.

ІV.Практична робота
Малюнок на тему :"Як я дбаю про здоров'я".

14.09.2020
І.Самоосвіта.
Ознайомлення з матеріалами для  формування комунікативно-мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку.
ІІ.Робота з дітьми.
2.Гра 
ЧАРІВНІ ОКУЛЯРИ
Мета:  розвиток уяви; опанування поняття часу.
Матеріал:   оправа окулярів без скла або саморобна маска з паперу.
Хід  гри
       Ведучий розповідає про пори року, як вони впливають на природу, тварин, людей. Потім говорить: «От чарівні окуляри, вони показують майбутнє. За три місяці, коли прийде весна, ми подивимося крізь них, і що ми побачимо?..» (літо). І т. ін.
ІІІ.Робота з батьками.
ІV.Практична робота
Малюнок олівцями "Осіннє дерево"

15.09.2020
І.Самоосвіта.
1.Участь у вебінарі "Наввчаємо дітей розповідати:нові підходи"
ІІ.Робота з дітьми.
2.Гра на розвиток логічного мислення.
ГРА «ВІРЮ, НЕ ВІРЮ»
Хід гри
Ви говорите якусь фразу, а дитина повинна визначити, це правда чи вигадка. Приклади фраз:
«Всі люди сплять».
«Всі яблука солодкі».
«Дощ буває холодний і теплий».
«Всі тварини впадають в зимову сплячку».
«Влітку ми ходимо в шубах».
«Слони вміють літати».
«Кавуни ростуть на деревах».
«Кораблі плавають по суші».
«Взимку завжди похмуро».
«Сонце світить тільки вранці та ввечері».
«Жодна людина не може жити без води».
       Намагайтеся пропонувати такі фрази, на які можна дати неоднозначні відповіді. Нехай дитина поміркує над кожною фразою та спробує пояснити, чому вона так вважає. Так дитина навчається докопуватися до істини своїм шляхом, спираючись на порівняння, міркування, власні висновки. Саме такий підхід дає безцінний індивідуальний досвід та розвиває в дитині спостережливість, коли він слухає та бачить, здавалося б, очевидні твердження.
           Приклади фраз:
«Сік можна їсти ложкою». (Так, якщо він заморожений).
«Морозиво можна випити». (Так, якщо воно розтане.)
«Сніг буває тільки взимку». (Він буває навесні та восени, а в деяких місцях він лежить як влітку, так і взимку -. Наприклад, на полюсах)
«По воді можна ходити». (Так, якщо вона замерзне.)
«Всі птахи літають». (Не всі, є птахи, які не літають, наприклад:. Курка, індик, страус, ківі, пінгвін).
ІІІ.Робота з батьками.

Поради батькам майбутніх першокласників!

ІV.Практична робота
Робота з пластиліном. Виготовлення грибочків.

16.09.2020
І.Самоосвіта.
1.Підготувати презентаційні матеріали до занять.
ІІ.Робота з дітьми.
2.Пісня "Дружба"
ІІІ.Робота з батьками
Бесіда "Дружба між однолітками"
ІV.Практична робота.
Догляд за кімнатними рослинами.
17.09.2020
І.Самоосвіта.
ІІ.Робота з дітьми.
1.Виконання розминки по відео "Руханка для дітей"
2.Гра "Асоціації"
АСОЦІАЦІЇ
           Дорослий пропонує дитині кілька слів і необхідно зафіксувати всі асоціації, які прийдуть на думку при читанні цих слів, наприклад:
Верблюд - горб, гора, пустеля, кактус, пісок і т.д.
            Коли дитина освоїться з цим завданням, можна попросити його самостійно придумати асоціації.
ІІІ.Робота з батьками


ІV.Практична робота.
Догляд за домашніми улюбленцями.

18.09.2020
І.Самоосвіта.
1.Розробка конспектів.
2.Підбір ігор на розвиток логічного мислення.
ІІ.Робота з дітьми
1.ГРа 
ВІДПОВІДАЙ ШВИДКО
         Дорослий, кидаючи дитині м'яч, називає колір. Дитина, повертаючи м'яч, повинен швидко назвати предмет цього кольору. Можна називати не тільки колір, а й будь-яку якість (смак, форму) предмета.
ІІІ.Робота з батьками.
Бесіда "Як захиститися в період епідемії Covid-19"
ІV.Практична робота.
Розучування скоромовки.
Босий хлопець сіно косить, Роса росить ноги босі.
20.09.2020
І.Самоосвіта.
1.Опрацювання вебінару Інтелектуальні карти як інструмент інтегрованого навчання дошкільників
ІІ.Робота з дітьми
1.Рухлива гра 
" Птахи і дощ"
Мета: вправляти у лазінні по гімнастичній стінці, вміння бігати у різних напрямках; виховувати спритність.
ХІД ГРИ
Гра проводиться з підгрупою дітей. "Птахи" бігають майданчиком. Вихователь говорить:
                Ось вже дмуха вітерець,
                Буря налітає,
                І маленьких пташенят,
               На дворі лякає.
"Птахи" поспішають сховатися на "дереві" ( гімнастичній стінці). Через деякий час вихователь говорить:
              Сонце знову засіяло,
              І на дворі тепло стало.
Діти  "злазять із дерев"  і знов бігають майданчиком. Гра повторюється 3-4 рази. Вихователь стежить за тим, щоб птахи облітали весь майданчик.

2. Знайти  5 відмінностей.


ІІІ.Робота з батьками.

ІV.Практична робота.
Зібрати осінні листочки для гербарію.

22.09.2020
І.Самоосвіта
1.Онлайн конференція з колегами по роботі щодо навчального  процесу під час карантину.

ІІ.РОбота з дітьми.
1. Переглянути відео Лікарські рослини дітям.
2.Ознайомлення з презентацією "Лікарські рослини рідного краю"
3.Пограти у гру на малюнку.


ІІІ.Робота з батьками.
1."Круглий стіл" в додатку Zoom з питань  організації навчання під час карантину.
ІV.Практична робота.
1.Намалювати відому вам лікарську рослину рідного краю.
2.Розказати про цю рослину.

Немає коментарів:

Дописати коментар